divendres, 23 de febrer del 2007

Jo també tinc el meu ninot!

4 comentaris:

..::Iridium::.. ha dit...

Oki :P

..::Iridium::.. ha dit...

Koño explika k as parit per fotre foto al teu perfil, pk jo ho vaig intentar pro m'avia de descarregar el hello o picasa o algo aixi i hem va fer pal.

Enric Marquès ha dit...

Tiu!!! es molt facil!

He penjat en el meu post la imatge gran, i la petita. Llavors he mirat el link de la imatge petita, i l'he posat com a URL del meu perfil, jejeje.

Lo que pasa que no es veuen en els posts. Aixo crec que ho has de fer tu, republicant el blog o algo aixi. Mira-ho a la ajuda del blogger.

Per cert, nota estética ... pots posar el fons gris a la imatge de tots nosaltres? jejeje

..::Iridium::.. ha dit...

Mes k detall pijotada mamón XP, no aconsegueixo el mateix tó de gris XD

Per lo de la imatge del perfil no hia res de republicar o algo de el k dius a la configuració del blogger, l'únic k hi ha es un option buton ke diu: "¿Mostrar imágenes de perfil en los comentarios?" i desde el principi ho vaig marcar a "Si" i de fet jo en el comentaris si k veig la teva foto.